12/19/2015

ready, steady... go!

Witam na blogu! :)


Nazywam się Aleksandra i piszę hobbystycznie, kiedyś mam nadzieję zawodowo... Tworzę wiersze, opowiadania, ogólnie historie małe i duże. Uwielbiam czytać, a z książek czerpię inspirację i do życia i do pisania. 

Jestem studentką. Mieszkam w Warszawie. Chcesz wyobrazić sobie, kto kryje się za tymi słowami? W takim razie pomyśl o zwykłej dziewczynie, która codziennie przemierza życie z garścią marzeń w ręku. Posłuchaj mojej opowieści, którą codziennie tworzę, która wyrasta z myśli pędzących po mojej głowie.

A o czym właściwie jest ta opowieść? Odpowiedź brzmi... o wszystkim. Bo wyrasta z moich myśli, z moich oczu, z mojego serca. Jest częścią mojego życia, Może być też częścią twojego...
Chcę, żeby był to tekst o życiu, codziennym, ale niecodziennym w swoim pięknie. Tekst inspirujący do działania, tekst, dzięki któremu chociaż jedna osoba się uśmiechnie.

W filmach główni bohaterowie zatrzymują się na chwilę i wygłaszają swoją głęboką kwestię, puetę o życiu. W rzeczywistości ciężko tak przystanąć i bez scenariusza powiedzieć tę uskrzydlajacą linijkę. Tutaj chcę złożyć swoje linijki w swoisty notatnik zagubiony w cyberprzestrzeni.

Chcę pisać o wszystkim, bo życie jest o wszystkim. Książki, filmy, podróże... A przede wszystkim rozważania, przemyślenia i małe wskazówki, jak podejść do życia, zeby wycisnąć z niego słodziutką lemoniadę.

xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz